مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی دوباره من یاد قدیما افتادم

شب شهادت حضرت زهرا به روايت ٤٥ روز 1398
هيات انصار العباس
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

دوباره من یاد قدیما افتادم
یاد شبای کربلا افتادم
دوباره باز بی قرارمو و سرگردون
منو به اون حال قدیمام برگردون
اسم تو آدمو عوض میکنه
این شعرا حالمو عوض میکنه
نوکرم آقایی مجنونم لیلایی
مجنونم لیلایی حرم تو رویایی
تو نفس زهرایی
آقایی

باز هوای کربلا غم آشنای کربلا
دوباره دلم هوایی شب جمعه های کربلا
نذار دوری از حرم اشکامو جاری کنه
یکی باید باشه که آبرو داری کنه
مگه که این دفعه امام رضا کاری کنه
وای حسین وای وای

محبتت را بین ما قسمت کردی
با مهربونیت منو بد عادت کردی
به جز خوبی از تو ندیدم اربابم
تو روضه تو قد کشیدم

اسم تو آدمو عوض میکنه
این شعرا حالمو عوض میکنه
من به تو مدیونم باز امشب می خونم
وسط روضه تو قد کشیدم
لطف تو بوده به جایی رسیدم
به خاطرت خدا شاهده آقا زندگیمو میدم
هیئتی شدن مدیون مادرم
سینه زدن یادم داده پدرم
به طلب ما رو حرم نرم حرم
اومدم ببین دل شکستمو
من چه کار کنم اگه نگیری دستمو
من به همه دنیا غیر تو پشت کردم
تنها به این هیئتاست که دل خوش کردم
من به دعای خیر زهرا محتاجم
باز به هوای کربلا محتاجم

سم تو آدمو عوض میکنه
این شعرا حالمو عوض میکنه
تو حرم مهمونم باز میگم از جونم
بازم هر نفس ناله یا حسین
دلم رو به سوی حرم میکشه
همین حالت عشق و دیوونگی
میدونم یه روزی منو می کشه
یه روزایی اینقدر عاشق ترم که تا اسمون حرم می پرم
یه روزی اگر بردنم بهشت
رها می کنم بر می گردم حرم
من از کودکی سینه می زدم
احساسم میگه عاشق تر شدم
رویای منی تو شب های من
می بینم تو رو نزدیک خودم
ثارالله حسین ابااعبدالله حسین

یه عمر با غمت چشامو تر کردم
با بعضی نوحه ها شبامو سر کردم
برای من این اشکا جاری میمونه
سینه زنی ها یادگاری میمونه
اسمتو حالمو عوض میکنه
عشق تو حالمو عوض میکنه
تشنه ی طابوسم با این شعر مانوسم
بدر فاطمه نور کلامی سیدالشهدا
یابن احمد خیر الانامی
یا حبیبی طبیب فوادی نور عینی و خیر مرادی
سیدی و شفیع معادی یا عزیز الله
یه کاری کن برام یه کاری کن تموم شه بیقراریام
بشه منم یه بار حرم بیام

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش